داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

جدایی حسین‌زاده از استقلال| جوان جدید فوتبال ایران در بلژیک!

  • کد خبر: ۱۱۴۰۴۷
  • ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
جدایی حسین‌زاده از استقلال| جوان جدید فوتبال ایران در بلژیک!
شنیده می‌شود حسین‌زاده عطای حضور در استقلال را به لقایش بخشیده و می خواهد لژیونر شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در لیگ برتر بیست و یکم، شاید به جرات بتوان گفت اکثر بازیکنان استقلال عالی کار کردند که تیم موفق شد زیر نظر فرهاد مجیدی بدون شکست قهرمان لیگ شود و رکورد‌های زیادی را جابجا کند، اما ۱ نفر در لیست ۱۱ نفره استقلال حسابی درخشید. آنقدر مستمر که به پیراهن تیم ملی هم رسید و حتی در بازی با کره جنوبی برای تیم ملی ایران در سئول به میدان رفت.

حالا، اما با جدایی مجیدی از استقلال، هر روز اخبار نگران‌کننده‌ای حول قهرمانی لیگ شنیده می‌شود. در تازه‌ترین اتفاق، گفته می‌شود امیرحسین حسین‌زاده که از فرهاد مجیدی و اتحاد کلبای امارات هم پیشنهاد داشته، در یک قدمی لژیونر شدن و ترنسفر به مقصد بلژیک است.

رضایت‌نامه ۲۰۰ هزار دلاری حسین‌زاده!

در حالیکه مدیران استقلال مدعی شده‌اند وی نمی‌تواند استقلال را ترک کند، اما مدیربرنامه‌های این بازیکن جوان به مسئولین شارلوا تضمین داده که حسین زاده با پرداخت تنها ۲۰۰ هزار دلار آزاد می‌شود.

همین موضوع باعث شده تا شارلوایی‌ها با خیال راحت به این بازیکن بیاندیشند و وی را به بلژیک ببرند. گفته می‌شود همه کار‌های ورود و ویزا و اقامت حسین زاده در بلژیک در حال انجام است و وی هفته آینده رسما توسط باشگاه شارلوا معرفی خواهدشد.

در صورت نهایی شدن ماجرا، به نظر می رسد در مقابل دیدگان بهت‌زده هواداران استقلال، مقصر اصلی فردی خواهدبود که در باشگاه استقلال بند دویست هزار دلاری را در قرارداد این ستاره جوان استقلال جای داده است.

دویست هزار دلاری که نه مسکنی برای بدهی‌های گذشته خواهدبود و نه کمکی به تیم بستن استقلال برای لیگ بیست و دوم خواهدکرد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->